Oua fierte fara apa in vas Zepter de Simona Iacob

.
.
.
Am fost foarte incantata cand am descoperit ca pot fierbe ouale fara apa. Nu s-a spart nici un ou pe timpul fierberii!






Ingrediente:

-10 oua









Nu vezi sa citesti detaliile retetei?

Ochelarii de citit pe care ii ai mereu cu tine si la indemana. Nu ii cauti niciodata - sunt mereu cu tine

Cumpara ochelarii THINOPTICS




Mod de preparare:
In vasul Zepter rece se pun ouale spalate fara sa fie sterse de apa. Se acopera cu capacul si se aseaza pe flacara mica.



Cand acul termocontrolului ajunge in zona verde ouale sunt gata. Dureaza aproximativ 10 minute.



Ouale sunt gata!




Paste fericit!







3 comentarii :

SIMONA IACOB spunea...

Daca va raman oua de la Paste putei incerca o reteta gustoasa:
Salata de oua cu verdeturi

Anonim spunea...

Buna seara!
Cum se numeste acest vas special pentru a face oua fierte fara apa,cat costa si de unde poate fi achizitionat?
Va rog raspundeti.
Multumesc frumos
Cu deosebita consideratie
Ciprian

Anonim spunea...

Buna ziua.
Eu am incercat sa fierb oua fara apa,intr-o oala emailata si s-au ars si s-a topit si coaja.Nu am mai putut manca nimica,ca erau arse si aveau gust a fum.
Cum se numeste vasul Zepter,de unde l-ati cumparat si cat a costa?
Multumesc frumos
Cu respect
Ciprian

Trimiteți un comentariu

Vizitator nou?
Iti place ce vezi? Te rog adauga un raspuns.
Multumesc pentru vizita.