Tarta cu mere in vas Zepter

Ingrediente:
-6 linguri de zahar
-1 plic zahar vanilat
-60g unt nesarat
-4 mere taiate in felii
-2 linguri de stafide

Aluat de tarta:
-3 linguri zahar
-3 oua
-3 linguri faina
-1 plic zahar vanilat
-coaja lamaie
-sare

Mod de preparare:
6 linguri zahar, 1 plic zahar vanilat cu 60g unt nesarat intr-o cratita Zepter














Se topesc pe flacara mica fara sa amestecam














4 mere taiate in felii si un pumn de stafide se aseaza peste untul topit. Se pune capacul, se lasa pe flacara mica pana la primul fir de abur.














Capacul se sterge in interior de condensul format si se toarna compozitia de tarta:

3 albusuri batute spuma cu 3 linguri de zahar si un plic de zahar vanilat.
3 galbenusuri se amesteca cu coja de lamaie si sare.
Se unesc albusurile cu galbenusurile amestecand lejer si se adauga 3 linguri de faina.

Compozitia se toarna peste mere si se acopera cu capacul sters. La primul fir de abur
se ridica capacul, se sterge de condensul format, se acopera cratita si se lasa pe foc
pana la urmatorul fir de abur. Se opreste aragazul si dupa 3 minute se ridica capacul.














Cand se raceste marginile prajiturii se desprind singure.














Se rastoarna pe un platou.














Cratita se curata extrem
de usor!


































Un comentariu :

Mona spunea...

Multumim pt retete, sunt foarte utile . Tarta de mere in ce vas ati facut-o , ce diametru are vasul si cati litri ? As vrea sa mai imi iau si eu un vas pe care sa-l pot folosi de ex la tarta , la copt vinete, omlete, ardei umpluti si nu stiu ce vas sa aleg. Puteti sa-mi dati o sugestie ? Eu am doar o oala de ciorba si un vas de 2,2 l - 16 cm. Dovleceii, chiftelute cum merg cel mai bine facute intr-o tigaie grill sau si intr-o oala obisnuita cum e cea pt tarta folosita de dv ? Nu imi permit sa imi iau prea multe oale , as vrea sa mai imi iau una si sa o folosesc la multe.....Multumesc

Trimiteți un comentariu

Vizitator nou?
Iti place ce vezi? Te rog adauga un raspuns.
Multumesc pentru vizita.