Oua ochiuri in vas Zepter

Ingrediente:
-2 oua
-1 lingura ulei masline
-2 linguri apa
-decor dupa preferinta (piper, ardei, cuisoare)

Nu vezi sa citesti detaliile retetei?

Ochelarii de citit pe care ii ai mereu cu tine si la indemana. Nu ii cauti niciodata - sunt mereu cu tine

Cumpara ochelarii THINOPTICS

Mod de preparare:
In vasul Zepter rece se pune apa cat sa acopere baza vasului si o lingura de ulei de masline.



Se pun ouale. Vasul se acopera cu capacul si se pune pe aragaz cu flacara mica.






Dupa 5 minute se decoreaza ouale si se acopera.




Inca 2 minute si ouale ochiuri sunt gata.






Numai bune de mancat! Un mic dejun sanatos, usor si rapid de preparat.













Iar vasul usor de curatat!






3 comentarii :

Anonim spunea...

Multumesc din suflet!De ceva timp am cumparat 2 oale zepter,un vas pentru frigere si am gatit in ele dupa cum am auzit si eu de la altii si cum m-am priceput.De mult cautam retete pentru aceste vase dar nu am gasit ce voiam.Dar ce vad acum este extraordinar!Cineva s-a gindit sa ne vina in ajutor,reprezentantul meu m-a cam lasat balta de cind am cumparat produsele.

SIMONA IACOB spunea...

Multumesc! Daca aveti nevoie de ajutor, retete de gatit in vase Zepter, oricand cu placere sesiuni private. Doar un telefon.
Succes la bucatareala!

Anonim spunea...

arata cam nasol

Trimiteți un comentariu

Vizitator nou?
Iti place ce vezi? Te rog adauga un raspuns.
Multumesc pentru vizita.