Bruschete gorgonzola in vas Zepter

Ingrediente:





-2 felii paine

-2 catei usturoi

- branza gorgonzola





Vas Zepter utilzat:



In vasul Zepter incins se pun feliile de paine. Nu se acopera.




Intr-un castron se amesteca usturoiul zdrobit cu o lingurita ulei masline.

Cand painea s-a rumenit se intoarce pe cealalta parte si se unge cu uleiul amestecat cu usturoi.



Se ung feliile de paine cu branza gorgonzola. Se aseaza in vasul Zepter si se acopera cu capac. se opreste flacara.




Pofta buna!

4 comentarii :

Anonim spunea...

Am prajit si eu paine asa ca aici si din pacate mi s-a prins de vas sicugreul=am mai curatat. Si de atunci parca se prinde totul. Si omleta :-((

SIMONA IACOB spunea...

Imi pare rau de patatnie. Cred ca undeva s-a strecurat o greseala in etapele de preparare pe care le-ati parcurs. Reteta e garantata! La petrecerea de la Marriott am facut bruschete in fata invitatilor si au iesit excelente fara nici un incident. Aici sunt pozele: http://www.reteteonline.ro/2009/05/poze-petrecerea-de-gatit-marriott-mai.html

Va propun o intalnire sa facem impreuna bruschete si omleta. Astept un semn.

Anonim spunea...

Ma tenteaza invitatia, multumesc! Din lipsa de timp liber nu putem stabili o intalnire dar voi avea in vedere si va voi contacta. Pot sa vin cu vasul meu?

SIMONA IACOB spunea...

Cand doriti imi dati un telefon si stabilim intalnirea. Va astept cu vasul dvs.

Trimiteți un comentariu

Vizitator nou?
Iti place ce vezi? Te rog adauga un raspuns.
Multumesc pentru vizita.