Salata de macrou afumat cu legume fierte in abur in vas Zepter

Ingrediente:


- 3 morcovi
- 3 cartofi
- 4 fire ceapa verde
- 1 batog macrou afumat
- 1 ou
- 100ml ulei
- 1 lingurita zeama de lamaie
- sare


Nu vezi sa citesti detaliile retetei?

Ochelarii de citit pe care ii ai mereu cu tine si la indemana. Nu ii cauti niciodata - sunt mereu cu tine

Cumpara ochelarii THINOPTICS

Mod de preparare:

Morcovi si cartofii curatati si spalati se pun in vasul Zepter rece. Se acopera cu capacul si se aseaza pe flacara mica. Nu se ridica capacul 20 minute.In 20 minute legumele sunt gata. Nu se fierb cu apa, legumele fierb in sucul propriu!

Legumele fierte se taie cuburi mai mari, macroul se curata de piele si oase, ceapa verde se taie inele.

Ouale, mustarul si zeama de lamaie La aceeasi temperatura se pun in bolul MixSy. Se amesteca la treapta mica de viteza.






Uleiul se toarna odata tot si se amesteca cu MixSy la treapta mare de viteza. In 2minute maioneza e gata.Maioneza se amesteca cu macroul si legumele. Pofta buna!


2 comentarii :

Anonim spunea...

MARFA DE RETETA

Doina spunea...

Am vase zepter de mult timp si niciodata nu am fiert legumele fara apa. Deci nu am stiut sa folosesc vasele asa cum trebuie. Am gasit cam tarziu blogul tau, si imi pare rau ca nu mai postezi retete pentru ca am invatat multe de la tine.

Trimiteți un comentariu

Vizitator nou?
Iti place ce vezi? Te rog adauga un raspuns.
Multumesc pentru vizita.