Ciorba de pui a la grec in vas Zepter de Simona Iacob


Ingrediente:
-1 piept de pui
-1 ceapa intreaga
-2 morcovi
-1/2 telina
-1 coada de telina
-2 oua
-zeama de la o lamaie
- 1 lingura marar tocat





Nu vezi sa citesti detaliile retetei?

Ochelarii de citit pe care ii ai mereu cu tine si la indemana. Nu ii cauti niciodata - sunt mereu cu tine

Cumpara ochelarii THINOPTICS

Mod de preparare:
In vasul Zepter rece se pune puiul la fiert pe flacara mica, acoperit cu capac.

Se toaca legumele. Ceapa se pune intreaga si cand a fiert se scoate.


Se adauga legumele si se lasa sa fiarba cu capacul acoperit 20 minute.



Ouale si zeama de lamaie se amesteca cu MixSy. Se adauga supa si se continua omogenizarea. Se pune in vas peste supa.


Se adauga mararul tocat.


Se mai lasa pe flacara 5 minute.


Pofta buna!












Un comentariu :

Anonim spunea...

Buna Carmen,
Am vase Zepter de peste 13 ani, inca nu le-am folosit, deoarece am incercat sa gatesc in tigaie pulpe de pui si s-au prins de nu mai pot scoate petele, pe mine ma incanta ideea de agati mai multe feluri de mancare in vase asezate una peste alta... gatitul pe verticala, insa nu am gasit nicaieri retete pentru asa ceva, am observat ca si tu gatesti doar in cate un vas pe flacara de foc. Te rog sa ma ajuti cu niste sfaturi despre cum trebuie folosite aceste vase. Multumesc frumos! Iti doresc un an nou fericit si imbelsugat. Cu drag, Elena.

Trimiteți un comentariu

Vizitator nou?
Iti place ce vezi? Te rog adauga un raspuns.
Multumesc pentru vizita.